promosi hari malaysia

promosi hari malaysia
ALIFFHARRAZ SHOP KEDAI BUKU ONLINE REGESTER 002519696

Halaman

Jangan padam rindu


Jangan Padam Rindu


RM23.00 BELI KLIK SNI
978-967-0874-17-3
14 item(s)

Saiz: 4.5" x 7.25”
ISBN-13: 978-967-0874-17-3
Jumlah Muka Surat: 646
Tarikh Terbit: 05 Jan 2016
Berat (Kg): 0.48
=============================

Dipinang orang? Biasalah tu kalau dipinang orang, kan? Tapi, yang luar biasanya bila Ellina dipinang oleh tuan haji kerepot yang bertongkat!
Tuan Haji: Ellina single, begitu juga dengan saya.
Ellina: Ibu saya juga single, tuan haji!
Tuan haji memang jenis tak reti bahasa. Dah disound tegak pun masih gigih memujuk. Pujuk pakai Whatsapp pulak tu! Tapi… ada sesuatu pada tuan haji yang Ellina senangi.
Pertama, tuan haji ni jenis yang speaking English!
Tuan Haji: Stalking is such a strong word. I prefer… intense research of an individual.
Kedua, tuan haji suka mengusik!
Tuan Haji: By the way, Note4 pink tu saya hadiahkan dengan ikhlas. Saya tak ada intention pun nak buat Ellina jatuh tergolek kat sana. Ellina, jatuh tergolek ke?
Ketiga, tuan haji seorang yang penyabar.
Tuan Haji: Insha-Allah, saya akan cuba dengan tabah, sabra dan doa. Just be mine!
Ellina pasrah. Terima ajelah walaupun hati tak rela. Tapi bila tiba hari pertunanga, Ellina rasa macam nak mati! Kenapa orang yang pernah menghinanya itu muncul semula? Apa kena-mengena orang itu dengan itu dengan tuan haji?
Apa yang Ellina patut buat? Dalam pada dia bencikan lelaki itu, masih tersimpan rasa rindu di hati.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan